ליברמן: "חייל לא צריך לבקש עו"ד לפני שיוצא למשימה"

קובי פינקלר 1 Comment on ליברמן: "חייל לא צריך לבקש עו"ד לפני שיוצא למשימה"

שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר החקלאות אורי אריאל והשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ערכו היום סיור בפזורה הבדואית, בהדרכת הרשות לפיתוח ההתיישבות הבדואית בנגב על-מנת לבחון את פעילות הממשלה להסדרת התיישבות הבדואים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר החקלאות אורי אריאל והשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ערכו היום סיור בפזורה הבדואית, בהדרכת הרשות לפיתוח ההתיישבות הבדואית בנגב על-מנת לבחון את פעילות הממשלה להסדרת התיישבות הבדואים.

השר ליברמן אמר בסיור כי ״אנחנו מסיירים כאן היום, 3 שרים, בפזורה הבדואית כחלק מהמאמץ לפעול להסדרת ההתיישבות ולשילובם של הבדואים בחברה הישראלית. מה שראינו במבט מלמעלה מהמסוק מחייב את כל הרשויות לשתף פעולה ולאמץ תוכנית אחידה. הרשות לפיתוח ההתיישבות הבדואית בנגב עושה עבודה יוצאת מן הכלל שחיכינו לה הרבה מאוד שנים ועכשיו סוף-סוף יש עבודה, יש עשייה ותוכנית ואנחנו נגבה את המאמץ״.

בנוגע למשפטו של החייל אלאור אזריה ולתקרית החייל מנצח יהודה, אמר השר ליברמן: ״כדאי שהתקשורת הישראלית תזכור שבמדינת ישראל, כמו בכל מדינה דמוקרטית, מי שמרשיע זה אך ורק בית המשפט ובמקרה הזה בית הדין. לא התקשורת אלא בתי המשפט. כל עוד בן אדם לא הורשע הוא זכאי וזה כולל את אלאור אזריה וכולל את אותו חייל מנצח יהודה.

הדבר השני, כדאי לזכור שאנשים שנלחמים בטרור יום יום, שנלחמים במחבלים, הם לא יכולים לצאת למשימה עם עורך דין צמוד ולכן לפעמים השיקול נכון ולפעמים לא אבל אסור להביא למצב שבו חייל צריך לבקש עורך דין לפני שהוא יוצא למשימה.

בנוסף, הייתי מצפה מהתקשורת הישראלית לעשות מאמץ ולחזק את ההרתעה ישראלית מול האויבים ולא להרתיע את החיילים הישראלים במאבק מול המחבלים ומול הטרור. אני רוצה תקשורת חופשית, לא תקשורת שמרתיעה את חיילי צה"ל״.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם ליברמן היה חכם היה עושה שולם אם החרדים והיה נהיה מלך או ראש ממשלה לפחות.
    הצעה אמיתית